Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS

Boardindeks » Ordet er frit » Køb/salg




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Indlæg : søndag, 22. august 2010 21:52 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: fredag, 12. august 2005 22:38
Indlæg: 9953
Geografisk sted: Odense
Operationsdato: 25. aug 2006
Operationssted: Belgien
Jeg (vi - da redaktører m.v er inde over) arbejder i øjeblikket på nogle retningslinjer vedr. brug af køb og salg.

Der kommer engang i mellem indlæg af kommerciel art ind, som vi ofte ikke helt finder rimelige herinde. For at stille det skarpt op.. så ville det svare til at Superbrugsen loggede på og reklamerede for et eller andet tilbud.

De kommercielle reklamer henvises til bannerkøb - hvilket betyder, at de skal rette henvendelse til katja@katjastrofen.dk

Det er også derfor, der engang imellem fjernes indlæg herinde fra, fordi vi simpelthen rykker dem ind i redaktørrummet, for at vurdere, hvad vi gør med reklamen. Er man i tvivl, kan man altid rette henvendelse til ovenstående e-mail.

Alt muligt blandet salg som brugt tøj, lettere tilsmagt nupo osv.. Kan man uden problemer sætte på.

Håber, at det gav lidt mening.

Mvh
Katja

_________________
Dagbog|Motion|Album|Kommenter


Top 
 Profil  
 
 Indlæg : torsdag, 26. august 2010 19:25 
Offline
Superbruger
Superbruger
Brugeravatar

Tilmeldt: lørdag, 18. oktober 2008 21:39
Indlæg: 1843
Geografisk sted: Roskilde
Operationsdato: 16. dec 2008
Operationssted: Hamlet, Søborg
Aj Katja, det er da lidt sjovt eftersom du selv sælger restlager af dine bøger :P

Men jo jo, det er jo dit site, du kan gøre hvad du vil :P

Knus
Lone

_________________
Min Dagbog
Kommentarer til min Dagbog
Dit liv er som en tegning, du selv tegner. Du har bare ikke noget viskelæder.


Top 
 Profil  
 
 Indlæg : torsdag, 26. august 2010 19:46 
Offline
Proteinluns (Superbruger)
Proteinluns (Superbruger)
Brugeravatar

Tilmeldt: mandag, 27. februar 2006 11:06
Indlæg: 3660
Geografisk sted: Øst Jylland
Hjorten skrev:
Aj Katja, det er da lidt sjovt eftersom du selv sælger restlager af dine bøger :P


Ja det er hendes side*S*
Men hun betaler jo også for det hun sælger herinde, om ikke andet, så i timer :D

Det er jo også penge. :lol:

Hilsen
Aase

_________________
Bypass, Mølholm, 8. november 2006

Læs min dagbog her
Kommenter min dagbog her


Top 
 Profil  
 
 Indlæg : torsdag, 26. august 2010 21:07 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: tirsdag, 10. juli 2007 14:38
Indlæg: 9244
Geografisk sted: Østersøens Perle, Bornholm, Rønne
Operationsdato: 27. aug 2007
Operationssted: Hamlet Frederiksberg
Det ville være lidt sjovt hvis Katja skulle overføre en sum penge for en reklame.. til sig selv.
Nogen fordel skal der være ved at have ansvaret for siden :-)

_________________
BilledeGBY/Hamlet d 27/8-07. Højeste dokumenterede vægt, 140 kg
Zarinas dagbog
Kommenter Zarinas dagbog

OPERATIONSKALENDEREN 2011
OPERATIONAKALENDEREN 2012
Billede


Top 
 Profil  
 
 Indlæg : fredag, 27. august 2010 06:45 
Offline
Superbruger
Superbruger
Brugeravatar

Tilmeldt: tirsdag, 08. juli 2008 20:44
Indlæg: 1208
Apropos banner reklamer,

så synnes jeg også det er sjovt at der kører en bannerreklame for weight gainer....

Jeg tvivler på at der er nogen herinde der har brug for det.....

Er godt klar over at der skal tjenes penge til sidens drift, men måske ikke for enhver pris.

_________________
Billede
Billede


Top 
 Profil  
 
 Indlæg : fredag, 27. august 2010 08:10 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: tirsdag, 10. juli 2007 14:38
Indlæg: 9244
Geografisk sted: Østersøens Perle, Bornholm, Rønne
Operationsdato: 27. aug 2007
Operationssted: Hamlet Frederiksberg
Jeg har selv brugt bodylap. Deres produkter er faktisk gode, feks protein drikkene, de har proteinbare..
Weight gainer er for dem der ønsker større muskler når man træner, ikke sådan at man skal blive tungere som sådan.
Min søn er en af dem der skal have sådanne en spand, netop fordi han træner meget, og det giver vigtige proteiner.
Det kunne faktisk være sådan at en person blev ved med at tabe sig, og der ville feks bodylap have gode produkter til at prøve at holde vægten, ligesom det der produkt, Herba Life, der var meget populær for mange år siden, der var både slanke midler, men også pulver der skulle gøre man ikke tabte sig.

_________________
BilledeGBY/Hamlet d 27/8-07. Højeste dokumenterede vægt, 140 kg
Zarinas dagbog
Kommenter Zarinas dagbog

OPERATIONSKALENDEREN 2011
OPERATIONAKALENDEREN 2012
Billede


Top 
 Profil  
 
 Indlæg : fredag, 27. august 2010 08:27 
Offline
Superbruger
Superbruger
Brugeravatar

Tilmeldt: tirsdag, 08. juli 2008 20:44
Indlæg: 1208
Zarina,

Nu var det ikke Body Lab jeg havde noget imod, men produktet. Og ikke for at virke skarp i tungen, men så vidt jeg husker så har din søn ikke fået en fedmeoperation..... Hvis man træner og har brug for produktet findes der sikkert et forum for dem!

Og jeg tror det er et fåtal der når så langt ned at de får brug for weight gainer....

Jeg synes det er et forkert signal at sende for et fedmeforum, du har en anden mening og det er også fint nok.

_________________
Billede
Billede


Top 
 Profil  
 
 Indlæg : fredag, 27. august 2010 09:23 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: tirsdag, 10. juli 2007 14:38
Indlæg: 9244
Geografisk sted: Østersøens Perle, Bornholm, Rønne
Operationsdato: 27. aug 2007
Operationssted: Hamlet Frederiksberg
På hjemmesiden er der proteinpulver, og det er DET jeg feks har købt. Ligesom du skriver du har brugt noget der hedder dymatize, deres hjemmeside sælger også alt fra slankeprodukter til proteinpulver mm.
Katja kan helt sikkert ikke bestemme om de må annoncere for hele deres produkt liste eller kun udvælge specielle ting.
Min søn nævnte jeg kun for at fortælle at der er nogle der har behov for nogle produkter der gør at man ikke taber ens musklemasse.. og vi som er opererede, får vi ikke nok proteiner, så går det ud over musklemassen, i sidste ende er det hjertemusklen der bliver svækket.
Der er også nogle af os herinde der træner meget har jeg læst, og hvis de har behov for ekstra hjælp i forbindelse med træningen, så er denne side også et sted hvor de kan få råd.
Så jo, jeg synes den banner er ok.


Top 
 Profil  
 
 Indlæg : fredag, 27. august 2010 18:37 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: fredag, 12. august 2005 22:38
Indlæg: 9953
Geografisk sted: Odense
Operationsdato: 25. aug 2006
Operationssted: Belgien
Hejsa

Ved godt, den har været lige på grænsen med bogsalget. Men så igen, tjener ikke det vilde på de bøger.. - Hvilket man også kan regne ud, når prisen er på 25 og 50 kroner pr stk. - Ergo er vi mere ovre i foræringspriser. (Hvilket ikke lige er gældende for alle annoncer herinde, som bærer præg af virksomhedsdrift.) Men har valgt at slå lidt på.. at der må være fordele ved at være ejer.. haha *GG*

Derudover ved jeg godt, den er lidt argh, den med weighgainer. Men de har irriterende nok ikke en reklame for bare proteinpulver.. - uden de kalder det det. Fordi godt nok er der da nogle, der har svært ved at holde vægten.. Men det er jo et fåtal.. - der ikke kan holde vægten oppe.

Men, det er absolut ikke meningen, at folk skal finde den provokerende, så vil jeg hellere pille den af... - fordi det er ikke meningen.

Og ja, da jeg har hørt det før.. så tror jeg faktisk lige.. jeg fjerner den. :P Eller ser om de har fået en ordentlig reklame.

mvh
Katja

_________________
Dagbog|Motion|Album|Kommenter


Top 
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
 
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Boardindeks » Ordet er frit » Køb/salg


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 28 gæster

 
 

 
Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
cron
Chart.dk
Danish translation by Olympus DK Team