Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS

Boardindeks » Ung og overvægtig




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Indlæg : mandag, 07. juli 2008 14:21 
Offline
Orakel
Orakel

Tilmeldt: søndag, 06. juli 2008 19:05
Indlæg: 454
hejsa alle sammen.


jeg er 25 år (bliver 26 her til september) og er mor til 3 dejlige børn.

jeg har alle dage været overvægtig men efter jeg ahr fået børn er det helt ekstremt, vejer ca 55kg for meget på mine små 166 cm.

jeg har virkelig prøvet gud ved og hvor mange kure tror snart alle, og så selv opfunde kure,men intet hjælper og i løbet med tiden er det virkelig også røget mange mange peng epå det da mine børn altså ikke lige frem altid har kunne lide mit sunde mad, og derved har jeg måtte lave 2 retter om aften.

hvad er risikoerne ved en op??
jeg har mange gener pga min overvægt overbelastning i ryggen og bækken, ekstrem dårlige knæ, og store bryster som jo gør nas i mine skulder.

jeg har en tid ved min læge her på torsdag den 10, og jeg håber virkelig at han vil henvise mig til odense sygehus så de kan vuder hvilken op jeg skal have og at de i det hele taget vil tage mig.

jeg har ingen anelser om risikoerne,muligheder ovs ovs, så i må meget gerne fortælle om jere soplevelser fra første lægebesøg og til slut.

og hvor meget taber man sig egentlig i starten efter op????

knusser fra sandra

_________________
[color=#BF00BF]29/8.08 henvisning sendt.startvægt 122kg
23/9.08 1FU på åbenrå sygehus.
28/11.08 2FU på åbenrå sygehus.
05/12.08 papire modtaget på Odense.
02/02.09. FU på mølholm kl 8.
17/3.09 kostvejledning på mølholm.
21/03.09 OP dag på Mølholm OPvægt 110,0kg

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wJ8BoEl/]
Billede
[/url]


Top 
 Profil  
 
 Titel: hej
 Indlæg : mandag, 21. juli 2008 09:08 
Offline
Orakel
Orakel

Tilmeldt: tirsdag, 15. juli 2008 08:23
Indlæg: 272
Geografisk sted: Søborg
Hej

tror egentlig at du har fået svar i dit andet indlæg, så vil egentlig bare byde dig velkommen til :)

Jeg er også selv relativt ny herinde og er heller ikke opereret endnu, så ved det ikke præcis. Men jeg fik at vide at man skulle regne med de normale standarder - ½-1 kg om ugen i den normale periode og så selvfølgelig for de fleste mere i starten - præcis som altid :?

Risikoen er jo som ved alle andre operationer - men hvis du ellers er synd og rask synes jeg ikke det er noget at være bekymret for, de har jo helt styr på det! Og i dag er narkose osv så meget mere forfinet end ellers.

F.eks. på hamlet scanner man også hjernen under op, fordi man kun lige akkurat får den mængde man har behov for, og på hjernen kan man se om man "vågner". Så faktisk vågner man op inden for 10 minutter i dag mod flere timer for år tilbage! Derudover skal man faktisk selv flytte sig fra op bordet til sin seng - nok pga vægten :lol: - at man så ikke kan huske så meget af det bagefter gør jo ikke noget :)

Håber det hjalp lidt :)

Qnuz

Mie

_________________
Læs min dagbog her

Kommenter min dagbog her


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wFW6rFi/]
Billede
[/url]


Top 
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
 
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Boardindeks » Ung og overvægtig


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster

 
 

 
Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
cron
Chart.dk
Danish translation by Olympus DK Team